HTC zajął się promocją naszego kraju

HTC BlinkFeed_1

Promocją polskiej kultury na terenie całego globu zajął się producent smartfonów HTC, który zaczął promować wydarzenia kulturalne, rozrywkowe oraz ze świata sztuki, które odbywają się na terenie naszego kraju. Takie działanie to efekt współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza, który jest właścicielem serwisu Culture.pl. Mają oni zapewnić najświeższe nowinki dotyczące artystów i twórców z różnych dziedzin. Wszystko dzięki popularnemu rozwiązaniu w postaci HTC BlinkFeed, w którym artykuły dostępne są zarówno po polsku, jak i po angielsku. Blisko 1400 serwisów dostarcza informacji w ramach HTC BlinkFeed, a kolejnym serwisem będzie Culture.pl. Redaktorzy tego serwisu przez 13 lat funkcjonowania portalu opublikowali ponad 40 tysięcy publikacji, a także przygotowywali wiele fotorelacji oraz wideo relacji z imprez kulturalnych. Wiadomości w języku polskim pochodzące z Culture.pl w HTC BlinkFeed będą wyświetlane na smartfonach, które zostały zakupione w naszym kraju.

HTC BlinkFeed_2

Comments are closed.